• یاس بیوتی

    در این مطلب قصد دارم فروشگاه بزرگ پخش عمده لوازم ارایشی وبسایت و کانال این فروشگاه را به شما معرفی کنم. این فروشگاه که در جزیره قشم واقع شده است، محصولات و اقلام آرایشی و بهداشتی خود را به صورت عمده به فروش می رساند. خریداران شهرستانی هم می توانند به راحتی این محصولات را که به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد خریداری نمایند

    آرایشی عمده


    این شرکت جدیدترین و پر فروش ترین لوازم ارایشی دنیا را برای فروش کلی به خرده فروشان محترم در اختیار دارد و شما میتواننید با مراجعه به این سایت و بررسی تمامی محصولات به این نتیجه برسید که وبسایت یاس بیوتی بهترین رسانه برای خرید و فروش لوازم آرایشی میباشد و شما میتونید با اعتماد کامل به این سایت لوازم خودتون رو خریداری کنید برای اطلاع از قیمت محصولات و همچنین نحوه خرید و سفاش و ارسال لوازم آرایشی حتما به کانال تلگرام و یا وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید تا اطلاعات مورد نظرتان را به راحتی پیدا کنید

    کانال تلگرام یاس بیوتی

    شما دوستداران لوازم آرایشی میتونید با عضویت در کانال تلگرام یاس بیوتی کلیه محوصلات خودتون رو سفارش بدید و همچنین از موجود بودن کالا مطمن بشیدفروشگاه یاس بیوتی یکی از بهترین فروشگاه های خرید و فروش آرایشی عمده در ایران میباشید ..!

    votre commentaire
  • سيستم همكاري در فروش چگونه كار مي كند؟

    معمولا سيستم همكاري در فروش در هر وب سايت يا كسب و كاري به صورت برنامه نويسي شده ايجاد مي شود. وب سايتي كه قصد دارد سيستم همكاري در فروش خود را راه اندازي كند بايد از طريق برنامه نويسي اين كار را انجام دهد.

    سيستم همكاري در فروش به چند صورت قابل اجرا است. يكي از متداول ترين آنها لينك همكاري در فروش است كه در اكثر وب سايت ها مشاهده كرده ايد.

    در اين روش لينكي مخصوص هر فردي كه تمايل دارد در فروش محصولات و خدمات سايت همكاري داشته باشد در نظر گرفته شده است. از طريق لينك منحصر به فرد، اگر هر بازديدكننده اي كه وارد سايت مي شود يك تراكنش مالي را انجام دهد كه ممكن است خريد محصولي باشد يا عضويت در همايشي باشد يا اينكه خدماتي را سفارش دهد قابل پيگيري خواهد بود و به ازاي آن پورسانت تعيين شده به حساب بازارياب مورد نظر واريز مي شود.

    اين سيستم به صورت برنامه نويسي شده و بسيار دقيق مي باشد و تمام بازديد هاي ارجايي از لينك منحصر به فرد قابل پيگيري است. حتي در بعضي از سيستم هاي همكاري در فروش اين امكان وجود دارد كه مثلا بازديدكننده اي از يك لينك بازاريابي وارد سايتي شده است و در آن لحظه فقط عضو سايت شده و يك ماه بعد به سايت بازگشته و خريد خود را انجام داده است. در اين صورت پورسانت اين مورد هم براي فرد بازارياب لحاظ مي شود.

    مورد بعدي هم استفاده از كد معرف است. شايد كد معرف را بيشتر در سيستم هاي زير مجموعه گيري ديده باشيد. ولي در سيستم همكاري در فروش هم قابل استفاده است ولي زياد كاربردي نيست و اصلا پيشنهاد نمي شود از كد معرف استفاده شود.

    همچنين برنامه نويسي چنين سيستمي هم براي همكاري در فروش ساده تر مي باشد.

    مدل بعدي كمي متفاوت تر است و نيازي به برنامه همكاري در فروش خاصي ندارد. در اين روش طبق مذاكره هايي كه بين دو كسب و كار صورت مي گيرد همكاري در فروش انجام مي شود كه در ادامه مثالي از آن ميزنم تا بهتر متوجه شويد.

     

    نمونه هايي از همكاري در فروش در كسب و كارهاي آنلاين

    همانطور كه در ابتدا اشاره كردم فقط فروشگاه هاي اينترنتي از همكاري در فروش استفاده نمي كنند بلكه در حال حاضر كسب و كارهاي زيادي به شكل هاي مختلف از اين سيستم براي توسعه كسب و كار خود استفاده مي كنند. در ادامه كسب و كارهايي را مثال مي زنم كه با استفاده از سيستم هاي همكاري در فروش بيشتر ديده و شناخته شده اند.

    نمونه اي از كسب و كارهايي كه به خوبي از سيستم همكاري در فروش بهره برده اند شركت هاي هاستينگ بوده اند. بسياري از ارائه دهندگان هاست در ايران مثل شركت هاي ميهن وب هاست و ميزبان فا به واسطه همكاري در فروش معروف شده اند و هم اكنون مشتريان زيادي به دست آورده اند.

    همكاري در فروش هاست

    نمونه اي ديگر سايت هاي آپلود فايل يا كوتاه كننده لينك هستند. سايت هايي مثل Opizo  و UploadBoy هم به واسطه معرفي توسط افراد ديگر شناخته شده اند. هر كدام از آن ها به غول هايي در حوزه كاري خود تبديل شده اند.

    نمونه ديگر را مي توانيم در اسنپ و تپسي و الوپيك ببينيم. با كدي كه اين 3 اپليكيشن معروف در زمينه درخواست تاكسي و پيك موتوري آنلاين در محل به شما مي دهند مي توانيد كسب درآمد كنيد. هم شما اعتبار رايگان براي سفرهاتون دريافت مي كنيد و هم افرادي با اين سرويس هاي خدماتي آشنا شده اند.

    همكاري در فروش الو پيك

    هم اكنون استارتاپ هاي معروف زيادي از اين استراتژي براي بيشتر ديده شدن استفاده مي كنند.

    نمونه اي ديگر از همكاري در فروش را مي توانيم در سايت ايوند ببينيم. در صفحه هر رويدادي كه برويد قسمتي به نام “اعتبار رايگان” وجود دارد. در اين قسمت ايوند از شما مي خواهد تا :

    لينك زير را براي دوستانتان ارسال كنيد تا ۴% خريد شان را براي ثبت‌نام در اين رويداد هديه بگيرند و شما نيز با هر بار خريد دوستانتان ۶% خريد شان از ايوند هديه بگيريد.

    همكاري در فروش ايوند

    اين هم نمونه اي جالب از سيستم همكاري در فروش است كه در سايت ايوند به تازگي ديده مي شود.

     

    نمونه ديگر مي توان به سايت ميلرلايت اشاره كرد كه در زمينه ارائه سرويس ايميل ماركتينگ فعاليت مي كند. ميلرلايت به ازاي هر كاربري كه سطح كاربريش را ارتقاء بدهد و توسط شما معرفي شده باشد 20 دلار به شما اهدا مي كند.

    همكاري در فروش ميلرلايت

    نمونه اي ديگر مي توان به سايت هاي پيش بيني فوتبال اشاره كرد كه امروزه توسط افراد سرشناس اينستاگرامي به هواداران خود معرفي مي شوند. اگر توجه كرده باشيد بسياري از افراد معروف در اينستاگرام از طريق لينكي كه بيو خود گذاشته اند قصد دارند در سود حاصل شريك شوند. كه البته اين نمونه سايت ها غير قانوني هستند و مجوز فعاليت ندارند.

    همكاري در فروش سايت هاي پيش بيني فوتبال

    همانطور كه اشاره كردم برخي از استارت آپ ها هم از همكاري با يكديگر براي گسترش كسب و كار خود استفاده مي كنند. حتما ايميل هايي را دريافت كرده ايد كه از طرف استارتاپ معروفي ارسال شده است و در آن استارتاپ ديگري معرفي شده است. به عنوان مثال استارتاپ نوار محصولات سايت فرانش را در خبرنامه ايميلي اش به كاربرانش معرفي كرده است و همچنين فرانش هم محصولات نوار را با تخفيف 30 درصدي به اعضايش معرفي كرده است.

    نمونه اي از همكاري هاي فرانش با ديگر استارتاپ ها :

    همكاري در فروش فرانش

    به اين همكاري ها هم مي توان همكاري در فروش گفت البته از نوع سومي كه عرض كردم. در اين روش معمولا كسب و كارها با مذاكره و اعتماد به يكديگر به توافق مي رسند تا همكاري هايي را با هم انجام دهند.

    پس همانطور كه متوجه شديد همكاري در فروش مدل هاي مختلفي دارد و فقط محدود به فروش محصولات فيزيكي يا ديجيتالي نمي شود.

     

    اهميت استفاده از همكاري در فروش در كسب و كارهاي اينترنتي

    همانطور كه تا اينجا متوجه شديد كسب و كارهاي آنلاين زيادي به واسطه راه اندازي سيستم همكاري در فروش توانسته اند كسب و كار خود را گسترش دهند و سود آوري بيشتري براي خود خلق كنند.

    از سيستم همكاري در فروش به عنوان يك استراتژي در كسب و كار مي توان استفاده كرد. در واقع يكي از ابزارهايي كه كسب و كارهاي كوچك مي توانند از آن براي رقابت با رقباي بزرگتر از خود استفاده كنند استفاده از سيستم همكاري در فروش است.

    هر كسب و كاري مي تواند از همكاري در فروش به عنوان يك ابزار قدرتمند تبليغاتي استفاده كند. همچنين راه اندازي چنين سيستمي براي هر كسب و كاري رايگان است البته فارغ از راه اندازي برنامه آن بر روي بستر اصلي كسب و كار(اپليكيشن موبايلي يا وب سايت)

    در واقع هر كسب و كاري توسط همكاري در فروش با هزينه بسيار كمي مي تواند خدمات يا محصولات خود را تبليغ كند. البته اينكه ماهيت كار رايگان است، يعني افراد به صورت رايگان جذب سيستم مي شوند و تمايل پيدا مي كنند تا براي كسب و كار مورد نظر تبليغ كنند و در سود آن شريك شوند.

    اين يعني يك استراتژي خوب براي فروش بيشتر محصولات و خدمات به صورت رايگان. البته همكاري در فروش مزيت هاي زيادي براي كسب و كارهاي آنلاين دارد كه در ادامه به آن ها اشاره خواهم كرد.

     

    مزيت هاي سيستم همكاري در فروش براي كسب و كارهاي آنلاين

    يكي از بهترين مزيت هاي آن بيشتر ديده شدن كسب و كار است. افراد زيادي به واسطه همكاري در فروش با كسب و كار مورد نظر آشنا مي شوند و ممكن است به مرور زمان با خريد ديگر محصولات و خدمات به مشتريان دائمي آن كسب و كار تبديل شوند.

    همكاري در فروش نقش عمده اي در برند سازي كسب و كار ها دارد. كسب و كار هاي زيادي به واسطه سيستم هاي همكاري در فروش توانسته اند مخاطبان زيادي را بدست آورند.

    افزايش بازديد سايت از ديگر مزيت هاي سيستم همكاري در فروش است. هر وب سايتي كه از اين سيستم استفاده مي كند مي تواند ترافيك بالايي را به صورت رايگان به دست بياورد. از طرفي ترافيك بالا هم باعث بهبود رتبه الكسا خواهد شد.

    همچنين استفاده از سيستم همكاري در فروش باعث بهبود سئو سايت هم مي شود. مسلما افرادي كه قصد دارند با همكاري در فروش كسب درآمد داشته باشند بايد لينكي به وب سايت كسب و كار مورد نظر بدهند تا از طريق لينك ارجاع بتوانند فروش هايي را به نام خود ثبت كنند.

    در اين صورت به طور ناخودآگاه فردي كه به عنوان بازارياب فعاليت مي كند باعث ساخت بك لينك هايي براي وب سايت مورد نظر مي شود. و به اين صورت ممكن است هزاران بك لينك متفاوت به صورت طبيعي براي وب سايتي كه سيستم همكاري در فروش دارد ساخته شود. اين كار در بلند مدت باعث افزايش اعتبار سايت نيز مي شود.

    نكته مهم ديگر اين است كه هر بازارياب ممكن است در روز چندين بار به پنل بازاريابي خود در وب سايت مورد نظر سر بزند تا از فروش هاي ايجاد شده با خبر شود. همين باعث مي شود علاوه بر افزايش ترافيك سايت، بازگشت بازديد كننده و همچنين بازديد مستقيم از سايت نيز بالا برود و اين يكي از مهمترين فاكتورهاي گوگل براي رتبه بندي سايت ها در نتايج جست و جو در سال 2018 محسوب مي شود.

     

    چه كسب و كارهايي مي توانند از همكاري در فروش استفاده كنند؟

    همكاري در فروش در كسب و كارهاي سنتي هم ديده مي شود. همان بازارياباني كه به عنوان ويزيتور محصولاتي را معرفي مي كنند در واقع دارند بازاريابي وابسته يا پورسانتي انجام مي دهند كه اين هم نوعي از همكاري در فروش است.

    اما در كسب و كارهاي آنلاين هم هر كسب و كاري كه محصول و خدماتي ارائه مي كند مي تواند از اين سيستم بهره مند شود. شايد پيش خود بگوييد كسب و كارهايي مثل اسنپ و الوپيك كه از اين سيستم استفاده مي كنند معروف هستند و به خاطر همين هم، مورد اعتماد هستند. ولي ما كه كسب و كار معروفي نداريم چه طور بايد افرادي را ترغيب كنيم تا براي فروش محصولات و خدماتمان به ما كمك كنند؟

    البته شايد در ابتدا براي جذب بازارياب مجبور باشيد كمي هزينه كنيد و هر چقدر كسب و كار شما كوچك و نا شناخته هم باشد مي توانيد سيستم همكاري در فروش براي خود داشته باشيد.

    اگر خدماتي ارائه مي دهيد و يا قصد فروش محصولات ديجيتالي را داريد دست شما بازتر است و مي توانيد پورسانت بيشتري را براي بازاريابان خود در نظر بگيريد. سعي كنيد كميسيون آن ها را طوري تعيين كنيد كه واقعا ترغيب شوند تا با شما همكاري كنند.

    فراموش نكنيد هر چقدر هم كه كم سود كنيد و مجبور باشيد پول بيشتري را به بازاريابان خود بدهيد باز هم آشنا شدن يك مخاطب جديد با كسب و كار شما برايتان بسيار ارزشمند خواهد بود.

    پس اگر محصولات ديجيتالي داريد(ويديوهاي آموزشي) يا خدماتي مثل ميزباني وب ارائه مي دهيد نگران سود كم در ابتدا نباشيد. مهم مشتريان جديد است كه با كسب و كار شما آشنا مي شوند و در دراز مدت سود آوري بيشتري براي شما حاصل مي كنند.

    يكي از روش ها براي جذب بيشتر افراد به عنوان بازارياب اين است كه از تبليغات كليكي استفاده كنيد. در اين صورت بهتر است يك صفحه فرود در سايت خود درست كنيد و در آن مزاياي همكاري در فروش با سايت تان را كامل توضيح دهيد و افرادي كه روي تبليغات شما كليك مي كنند را به اين صفحه بكشانيد تا از اين طريق بتوانيد افرادي را به عنوان بازارياب جذب كنيد.

    البته تنوع در محصولات و پر طرفدار بودن آن ها نيز عامل مهمي در ترغيب افراد براي كسب درآمد از طريق سايت شما مي باشد.

    اگر كسب و كار اينترنتي شما پتانسيل اين را دارد كه بشود افرادي را علاقه مند كرد تا با شما در فروش محصولات و خدمات تان همكاري كنند حتما از آن استفاده كنيد. شك نكنيد همكاري در فروش يكي از بهترين استراتژي ها براي گسترش كسب و كارتان مي باشد.

     

    چگونه سيستم همكاري در فروش براي كسب و كار خود ايجاد كنيم؟

    اگر وب سايت شما داراي CMS اختصاصي است براي راه اندازي سيستم همكاري در فروش خود بايد از برنامه نويس سايت خود بخواهيد تا اين سيستم را براي شما بنويسد. در اپليكيشن هاي موبايلي هم همينطور است و بايد با برنامه نويس اپليكيشن تان اين قضيه را در ميان بگذاريد.

    ولي اگر از وردپرس استفاده مي كند پلاگين هاي زيادي براي ايجاد سيستم همكاري در فروش وجود دارد كه مي توانيد از آن ها استفاده كنيد. اگر در گوگل عبارت “پلاگين همكاري در فروش” را جست و جو كنيد سايت هاي زيادي به شما نمايش داده مي شوند كه پلاگين هايي در اين زمينه را مي فروشند.

    پلاگين Affiliate WP و Yith Woocommerce Affiliates دو افزونه معروفي اند كه تست شده و بدون مشكل كار مي كنند. سعي كنيد حتما نسخه پولي آن ها را دريافت كنيد.

     

    چگونه با همكاري در فروش كسب درآمد ميليوني داشته باشيم؟

    هر كسي براي كسب درآمد از طريق همكاري در فروش نيازمند وب سايتي با محتواي عالي است. اگر مي خواهيد با همكاري در فروش كسب درآمد ميليوني و ثابتي در ماه داشته باشيد بايد وب سايتي داراي محتواي غني و عالي داشته باشيد.

    اولين كاري كه بايد براي شروع همكاري در فروش انجام دهيد شناسايي محصولات و خدمات پر طرفدار است. همچنين توانايي و علاقه شما در توليد محتوا نيز شرط است.

    مثلا شما به توليد محتوا در زمينه لاغري و تناسب اندام علاقه منديد يا اينكه تخصص داريد و قصد داريد در اين زمينه وب سايتي محتوا محور راه اندازي كنيد.

    خب براي شروع بايد محصولات و خدمات پر طرفدار و محبوب در زمينه لاغري و تناسب اندام را شناسايي كنيد. به عنوان مثال : دمنوش هاي لاغري نيوشا، قرص هاي چربي سوز، محصولات ورزشي براي تناسب اندام مثل حلقه لاغري، كمربند لاغري و ماساژور، گن، تي شرت و شلوارك لاغري، كتاني هاي ورزشي، سي دي هاي آموزشي تي آر ايكس، پيلاتس و زومبا، كتاب هايي در زمينه لاغري و … را بايد شناسايي كنيد.

    سپس شروع كنيد در زمينه لاغري و تناسب اندام محتواي عالي توليد كنيد. مثلا مقالاتي در مورد مزيت هاي استفاده از دمنوش هاي گياهي بنويسيد. مقالاتي در زمينه نقش ورزش در لاغري و تناسب اندام بنويسيد. مقالاتي در زمينه لباس هاي لاغري بنويسيد. مقالاتي در زمينه اهميت تي ار ايكس و پيلاتس در تناسب اندام بنويسيد. و مقالاتي به اين شكل… .

    نكته مهم در اين است كه محتوايي كه توليد مي كنيد بايد كامل و جامع باشد به طوري كه بتواند رتبه خوبي در نتايج جست و جوي گوگل دريافت كند. همچنين عناوين مقالات هم بايد جذاب و ترغيب كنند باشد. مثلا : چگونه با كمتر ورزش كردن تا عيد 10 كيلو وزن كم كنيم؟

    در اين صورت مي توانيد ترافيك فوق العاده اي را به وب سايت خود جذب كنيد و پيشنهاد خريد محصولاتي كه از قبل تعيين كرده ايد را به مخاطبان خود بدهيد.

    به عنوان مثال مي توانيد مقاله اي با اين عنوان بنويسيد : چگونه در 2 ماه گذشته بيش از 10 كيلو وزن كم كردم؟ در اين مقاله مي توانيد مجموعه اي از محصولاتي كه براي همكاري در فروش تعيين كرده ايد را به معرفي كنيد. مثلا بگوييد از لباس هاي لاغري فلان برند استفاده كردم. از دمنوش هاي گياهي نيوشا روزانه استفاده كردم يا همچنين از حلقه لاغري در ورزش هاي روزانه ام استفاده كردم.

    اين يك ايده بسيار جالبي است كه افراد زيادي ترغيب مي شوند تا محصول معرفي شده را تهيه كنند.

    لينك هر كدام از اين محصولات را مي توانيد در مقاله خود قرار دهيد تا مخاطبانتان ترغيب شوند از آن ها استفاده كنند. البته اين طور مقاله ها در صورتي جواب مي دهد كه مخاطبان سايت تان به شما اعتماد داشته باشند. و اين كمي زمان بر است.

    اين روشي كه مثال زدم يك مدل از همكاري در فروش بود. موضوعات متنوع و پر طرفداري وجود دارند كه با كمي جست و جو مي توانيد پيدا كنيد و روي آن ها مانور بدهيد. مثلا مي توانيد وب سايتي در زمينه نقد و بررسي بازي ها راه اندازي كنيد و در آن كنسول ها و دي وي دي هاي بازي هاي روز دنيا را بفروشيد.

    نكته مهم اين است اگر هم سيستم همكاري در فروش مورد اطميناني وجود نداشت مي توانيد خودتان اقدام كنيد. مثلا با فروشگاه اينترنتي اي وارد مذاكره شويد. وب سايت تان را معرفي كنيد و بهشان پيشنهاد همكاري دهيد. در اين صورت ممكن است مجبور شويد ابتدا محصولات را از آن ها بخريد و دوباره خودتان در وب سايت تان به فروش برسانيد. البته اين مدلي كمي سخت مي شود و توصيه نمي كنم.

    اگر هم، هم اكنون داراي وب سايتي محتوا محور هستيد بهتر است محصولات و خدماتي كه در رابطه با موضوع وب سايت شما هستند را شناسايي كنيد. به عنوان مثال در زمينه آي تي و فناوري اطلاعات روي خدمات زيادي مثل معرفي هاست، معرفي استارتاپ هاي جديد، معرفي سايت ساز ها و فروشگاه ساز ها، معرفي محصولات ديجيتال مثل دوربين، گوشي و … مي توانيد مانور بدهيد و از طريق معرفي اين محصولات و خدمات كسب درآمد داشته باشيد.


    votre commentaire
  • سلام دوستان عزیزم

    عزیزای دلم بنابر تشکر و قدردانی شما بخاطر لطف زیادی که به ما داشتید

    تصمیم گرفتیم که مجموعه کاملی از پرطرفدارترین آهنگ های درخواستی شما رو قرار بدیم که امیدواریم خوشتون بیاد

    این آهنگ هایی که قرار میگیرد در بیشترین سایت ها اشتراک گذاری شده اند و بسیار ویژه برای شما آماده شده است

    خب حالا میریم به سراغ معرفی آهنگ ها و لیست سایت های منتشر کننده

    آهنگ هندی

    خب عزیزان برای آهنگ هندی سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    دانلود آهنگ های شاد هندی
    دانلود آهنگ شاد هندی برای دنس
    ترانه های شاد هندی مخصوص عروسی
    دانلود آهنگ های شاد هندی
    آهنگ های شاد هندی برای جشن ها
    دانلود آهنگ هندی بالیوود
    دانلود آهنگ هندی شاد و جدید
    آهنگ های هندی شاد
    دانلود آهنگ های هندی جدید
    برترین ترانه های شاد هندی
    دانلود آهنگ و موزیک شاد هندی
    بهترین آهنگ های شاد هندی
    شادترین آهنگ های هندی
    دانلود برترین موزیک های هندی
    دانلودآهنگ شاد هندی
    آهنگ های شاد هندی مخصوص رقص

    ریمیکس ایرانی

    خب عزیزان برای ریمیکس ایرانی سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    دانلود پرطرفدارترین ریمیکس ایرانی
    دانلود ریمیکس های ایرانی پرمخاطب
    دانلود ریمیکس های ایرانی جدید
    دانلود جدیدترین ریمیکس آهنگ های ایرانی
    دانلود ریمیکس آهنگ های ایرانی

     آهنگ قدیمی

    خب عزیزان برای آهنگ قدیمی سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    آهنگ های قدیمی خاطره انگیز ایرانی
    دانلود آهنگ های قدیمی خواننده های ایرانی
    دانلود بهترین آهنگ های قدیمی مجاز
    دانلود زیباترین آهنگ های قدیمی
    دانلود مجموعه بهترین آهنگ های قدیمی
    دانلود پرطرفدارترین آهنگ های قدیمی
    دانلود رایگان بهترین آهنگ های قدیمی
    دانلود بهترین آهنگ های قدیمی

    ریمیکس و آهنگ شاد قدیمی

    خب عزیزان برای آهنگ شاد سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    دانلود ترانه های ویژه شاد قدیمی
    دانلود آهنگ های شاد قدیمی با لینک مستقیم

    دانلود شادترین آهنگ های قدیمی

    ریمیکس شاد آهنگ های قدیمی

    دانلود آهنگ ریمیکس شاد به نام آهنگ قدیمی

    ریمیکس شاد آهنگ قدیمی

    ريميكس شاد به نام آهنگ قديمي

    دانلود آهنگ ریمیکس شاد به نام آهنگ قدیمی

    ریمیکس شاد ترانه های قدیمی

    ترانه های شاد قدیمی

    آهنگ شاد ماشین

    خب عزیزان برای آهنگ ماشین سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    آهنگ شاد ماشین ویژه باند و سیستم خودرو
    دانلود گلچین آهنگ های شاد ماشین
    آهنگ های شاد مخصوص باند ماشین
    دانلود مجموعه آهنگ های شاد ماشین
    دانلود ترانه های شاد مخصوص ماشین
    دانلود آهنگ های شاد مخصوص ماشین
    دانلود موزیک های شاد مخصوص ماشین

    آهنگ کردی

    خب عزیزان برای آهنگ کردی سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    انواع گویش های کردی
    گویش های مختلف کردی

    آهنگ محلی

    خب عزیزان برای آهنگ محلی سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    تدریس دروس به زبان محلی
    آموزش گویش های محلی در مدارس
    دستور رییس جمهور برای پیشرفت زبان محلی

    حفظ زبان محلی عاملی اساسی در زبان فارسی

    معرفی همه زبان های محلی ایرانی

    زبان ها و گویش های محتلف محلی

    بررسی زبان های محلی ایران

    ترانه های محلی جدید و قدیم

    آهنگ های پاپ

    خب عزیزان برای آهنگ های پاپ سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم

    توضیحاتی درباره تشکیل موسیقی پاپ

    آهنگ های پاپ پس از انقلاب ۱۳۵۷
    ترانه پاپ در دهه نود میلادی
    شرایط تشکیل آهنگ های پاپ ایرانی
    وضعیت موسیقی پاپ در دوره اصلاحات

    آهنگ پاپ در دهه نخست جمهوری اسلامی

    آهنگ های پاپ ایرانی دهه نخست جمهوری اسلامی

    سال‌های نخست تشکیل موسیقی پاپ ایرانی

    آهنگ های پاپ پس از انقلاب ۱۳۵۷
    نحوه ساخت موسیقی پاپ ایرانی
    ترانه های عاشقانه
    خب عزیزان برای ترانه عاشقانه سایت های فوق العاده زیر رو بهتون معرفی میکنم
    دیدگاه های مذهبی و اسلامی راجب عشق
    عشق در کلام افلاطون ایران و خارج
    عشق واقعی به چه معناست ؟
    تقسیم بندی انواع عشق
    عشق چیست ؟ معنای حقیقی عشق ؟ انواع عشق ؟
    حس عشق به چه معناست

    votre commentaire
  •  

    دانلود گلچین آهنگ های شاد ماشین با لینک مستقیم

    دانلود مجموعه  آهنگ های بسیار شاد و جدید از خوانندگان مشهور 

    دانلود آهنگ شاد ماشین ویژه شادی ها با کیفیت بالا

    آهنگ های پاپ و شاد ویژه و مخصوص ماشین

    ماشین

    همچنین شمارو دعوت میکنم مقاله راجب انتخاب بهترین باند ماشین رو هم بخونید

    در بازار لوازم صوتی خودرو برند های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.از این رو انتخاب بهترین اسپیکر برای خودرو دشوار است . در این مقاله بهترین برندهای بازار و مدلهای معروف آنها را بررسی می کنیم و ویژگی هایی را که باید در انتخاب باند خودرو مد نظر داشته باشید به شما آموزش می دهیم:

    مشخصات بلندگو :
    هر بلندگو داراي سه مشخصه مهم است :
    الـف ) امپدانـس بلندگـو : مقـدار مقاومـت ظاهـري بلندگـو کـه در برابـر عبـور جریـان الکتریکـي صدا از خـود نشـان مـي دهـد .ایـن مقـدار بـراي بلندگوهـاي متـداول در بـازار در محدوده 4 ، 8 ،16 اهم است.

    توان بلندگو : مقدار توان الکتریکي که بلندگو به انرژي صوتي تبدیل مي کند.
    پاسخ فركانسي : توانایي بلندگو در بازسازي فرکانس هاي مختلف صوتي است.

    شدت صدا را معمولا بر حسب (dBدسي بل) اندازه گیری میکنند.ِ دسـیبِل واحـد اندازهگیـری شـدت صـدا اسـت. واحـد دسـی بـل بصـورت لگاریتمـی افزایـش مـی یابـد. بدیـن صـورت کـه کمتریـن صـوت قابـل شـنیدن، صفـر دسـی بل بـوده و صـدای ده برابـر قویتـر از آن

    10dBبـوده و صدایـی 100برابـر آن 20dBخواهـد بـود.
     

     بـراي بهـره گیـري از یـک سیسـتم صوتي بـا کیفیـت انتخاب بلندگـو و تقویـت کننده بسـیار اهمیـت دارد اگر محاسـبه لازم در انتخـاب بلندگـو و تقویـت کننـده انجـام نشـود دو حالـت زیر پیش مـي آید :

    کیفیت صدا مناسب نباشد .

    تقویت کننده و بلندگو آسیب ببیند.

    انواع بلندگو :

    کامپوننت:سیستم های بلندگو کامپوننت برای ارائه بهترین کیفیت صدا ارائه شده اند.این کامپوننت ها مانند توییتر و ووفر به راحتی از هم جدا می شوند تا داخل وسیله نقلیه قرار بگیرند.این باعث می شود صدای اسپیکر ماشین بهتر تولید شود زیرا امواج صوتی از اندازه مختلف بلندگو بهتر انتقال می یابند و باعث صدای بهتر می شود.سیستم های کامپوننت مناسبتر ولی با قیمت بالاتری برای کسانی است که سیستم صوتی حرفه ای می خواهند.

    فول رنج:بلندگو فول رنج بلندگویی است که می تواند طیف وسیعی از محدوده فرکانسی قابل شنیدن را ایجاد کند(ولی نه به صورت کامل).البته آن چیزی که واضح است یک اسپیکر فول رنج نمی تواند فرکانس های بالا را به خوبی توییر و فرکانس های پایین را مانند ووفر تولید کند.سیستم اسپیکر فول رنج سیستمی همه جانبه است و میتواند هر رنج صدایی را تولید کند وبرای کسانی که به دنبال جایگزینی اسپیکرهای موجود در خودرو خود هستند مناسب است.

    بلندگوهای فابریک هر خودرو از مواد ارزان قیمتی ساخته می شوند که برای تولید کنندگان خودرو به صرفه و اقتصادی باشد وهمه استانداردهای لازم را ندارند.با پرداخت هزینه ای بالا می توانید بلندگو خودرو های با کیفیت بالایی را خریداری کنید.

    بهترین باند جدید برای خودروی شما:

    باند ماشین جی بی ال JBL GTO938

    اندازه 6* 9

    RMS 100 وات

    حساسیت 94 دسیبل

    بلندگو 3WAY
    هر بلندگویی که از سه تکه تیوتر ،وفر، میدرنج تشکیل شده باشد را 3WAY می گویند.

    این بلندگو خودرو یکی از بهترین اسپیکرهایی است که جی بی ال ارائه داده است.حداکثر توان خروجی آن 300 وات است که برای بلندگو  ماشین زیاد است.این اسپیکر خودرو 4 اهمی است که تضمین می کند سیستم صصوتی شما بالاترین کیفیت را داشته باشد.در مجموع با قیمتی کمتر از 70 دلار بلندگوی مناسبی خواهید داشت.


    votre commentaire
  • این یک پست ریپورتاژ آگهی میباشد

     

    سبک، گونه یا ژانر موسیقی یک مقوله یا نامی قراردادی است که برای توصیف صفات قطعه‌هایی از موسیقی که متعلق به رسوم مشترک هستند یا دسته‌ای از قراردادها است، به کار می‌رود.

    موسیقی می‌تواند از طرق بی‌شماری در سبک‌های گوناگون تقسیم شود. ماهیت هنری موسیقی به این معنی است که این گونه طبقه‌بندی‌ها عمدتاً قراردادی و بحث‌برانگیز هستند، و احتمال همپوشانی نام سبک‌های متفاوت وجود دارد. الگوهایی که گاه برای رده‌بندی سبک‌های موسیقی استفاده می‌شود عبارت هستند از سه رده اصلی: آهنگ عاشقانه ، پرطرفدار (پاپ) و سنتی و آهنگ شاد ؛ الگوهای تفکیک‌کننده دیگر نیز عبارت هستند از: برهه زمانی، ریشه‌های منطقه‌ای و ملی؛ تکنیک اجرا و نحوه انتخاب سازها؛ ریشه‌های در هم آمیخته شده؛ کارکردهای اجتماعی.

     عوامل متمایز‌کننده موسیقی هنری، ترانه پاپ و موزیک شاد

    موسیقی شناسان گاهی موسیقی را توسط عوامل متمایز‌کننده سه‌گانه‌ای مانند مثلث فیلیپ تگ (سه سبک بدیهی فولک، هنری و پاپ) دسته‌بندی می‌کنند. او توضیح می‌دهد که هر یک از این سه سبک قابل تمییز نسبت به دیگری قابل شناسایی است.

    دوره زمانی

    موسیقی گاه توسط دوره زمانی ظهور یا زمان اوج طرفدارهای آن دسته‌بندی می‌شود، مانند: موسیقی راک دهه ۵۰ میلادی، موسیقی قرن ۱۷ ام، یا موسیقی دوره رمانتیک.

    موسیقی ملی-منطقه‌ای

    این مسئله نیز امکان‌پذیر است که موسیقی سنتی را توسط عوامل جغرافیایی دسته‌بندی کنیم. به عنوان مثال می‌توان به موسیقی استرالیا به عنوان معیار اصلی که شامل موسیقی راک استرالیا، موسیقی محلی استرالیا، موسیقی غیر بومی و موسیقی جز یا کلاسیک استرالیا است، اشاره کرد.

    تکنیک و سازبندی

    موسیقی و آهنگ های جدید همچنین از طریق جنبه‌های تکنیکی مانند سازهایی که برای اجرای آن‌ها استفاده می‌شود طبقه‌بندی می‌شود. برای مثال موسیقی راک اغلب با ساز گیتار الکتریک و موسیقی کلاب با استفاده از درام-ماشین یا سینث سایزرها مرتبط شمرده می‌شود.

    ریشه‌های در هم آمیخته

    احتمال می‌رود که یک سبک ترانه برای بیان ریشه خود به عنوان دو سبک در هم آمیخته شده مانند راک-بلوز و جز-لاتین برچسب در یافت کند. از برخی سبک‌ها بدون نام بردن از دو سبک در هم آمیخته شده برای آن‌ها استفاده می‌شود. مثال این موضوع سبک‌های کراس اور یا فیوژن-جز (ترکیبی از جز و موسیقی راک) است.

    کارکردهای اجتماعی

    موسیقی همچنین می‌تواند توسط کارکردهای اجتماعی آن دسته‌بندی شود. مثال‌های بدیهی آن عبارت اند از: موسیقی عروسی یا موسیقی سال نو

    ترانه به معنی شعر و آهنگی که خواننده آن را تحت قواعد موسیقایی اجرا کرده باشد گفته می‌شود. به تعبیر دیگر هر شعری که قابلیت موسیقایی داشته باشد را می‌توان ترانه دانست. یک آهنگ ممکن است توسط یک خواننده بطور تکی خوانده شود یا به همراه گروهی از خوانندگان به‌طور دو نفره، سه نفره یا بیشتر که در یک هارمونی مشخصی با هم اجرا می‌کنند؛ ولی این شکل برای ارکسترهای بزرگ کلاسیک یا اپرا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. ترانه‌ غمگین که توسط بیشتر از یک نفر، در یک گروه در رنگ آمیزی‌های کلامی و در چند هارمونی خوانده می‌شود را کر می‌نامند همچنین موسیقی های بسیاری نیز بوده اند که تاثیرات زیادی را داشتند آهنگ های کودکان , آهنگ های ایرانی , آهنگ های شمالی , آهنگ های دل شکستن

    دوران معاصر

    در دوران معاصر، قافیه‌دار بودن و سازگار بودن شعر با عروض دیگر از پیش‌شرط‌های ترانه بودن یک شعر نیست.[۲]

    درون‌مایهٔ ترانه‌ها معمولاً توده‌ای و عامیانه و احساسی است. فراق، غربت، عشق و محبت، دشمنی، دادخواهی، مبارزه با ظلم و ستم، آموزش و … از موضوعات اصلی ترانه‌ها هستند.[۳]

    در ابتدای دورهٔ معاصر اکثر ترانه‌های فارسی تغزل به سبک عراقی بوده و به پیروی از بزرگان این سبک مانند حافظ و سعدی سروده شده‌است. از آن‌جا که تنها سبک موجود آن روزگار موسیقی ردیفی و دستگاهی بود، تا سال‌ها در زبان و قالب ترانه تغییر جدی پدید نیامد.[۲]

    در سال‌های آغازین دههٔ پنجاه، با آغاز موج نوی ترانه یا همان ترانهٔ نوین و تولد موسیقی پاپ در ایران، زبان به فراخور موسیقی دچار شکستگی شد و به واقع به زبان گفتاری مردم کوچه و بازار نزدیک شد. ترانه از آن پس از تعاریف قالب‌های کلاسیک بیرون آمد و در حقیقت تعریف آن دیگرگون شد. از آن تاریخ تا امروز تغییر بنیادین به مثابهٔ آنچه در دههٔ ۵۰ اتفاق افتاد، در ترانه رخ نداده‌است؛ ولی شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری به فراخور تغییرات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، در آن بوده‌ایم.

     

     

     


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique