• معرفی برخی از جاذبه های معروف آنتالیا

    آنتالیا یکی از پربازدیدترین شهرهای ترکیه به شمار می آید و اغلب این شهر را برای سفر انتخاب می کنند تا از تفریحات ساحلی استفاده کرده و از طبیعت لذت ببرند. تفریحاتی چون قدم زدن در سواحل، جنگل نوردی، آف‌رود، کشتی سواری و... در آنتالیا محبوبیت زیادی دارند؛ اما با این حال دیدنی هایی در آنتالیا به چشم می خورند که پیشنهاد می کنیم در سفرتان به این شهر و استان از آن ها نیز دیدن کنید.

    آمفی تئاتر آسپندوس | aspendos: در شرق آنتالیا، منطقه ای تاریخی به نام سریک (Serik) وجود دارد که محل قرارگیری آمفی تئاتر باستانی آسپندوس است. این آمفی تئاتر در ۷ کیلومتری شمال شرقی سریک قرار دارد و گوشه ای از تاریخ ترکیه را برای شما روایت می کند. بد نیست بدانید که نام آمفی تئاتر آسپندوس و مناطق اطرافش در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و از مهم ترین دیدنی های تاریخی آنتالیا به شمار می رود. 

     

    دروازه هادریان | Hadrian's Gate: این دروازه در میان مردم ترکیه با عنوان اوچ قاپیلار شناخته می شود و یکی از مهم ترین دیدنی های تاریخی آنتالیا محسوب می شود. دروازه هادریان در حقیقت قسمتی از دیواریست که در گذشته دور تا دور شهر سریک کشیده شده بود. این دیوار را با سنگ مرمر ساخته اند و سه قوس زیبا دارد. نام این دروازه را به افتخار امپراتور روم هادریانوس (Hadrianus) انتخاب کردند. دروازه هادریان تنها دروازه به جا مانده از شهر باستانی سریک است.

     

    آبشار دودن | Düden Waterfalls: در آنتالیا آبشارهای متعددی وجود دارد که از میان آن ها دودن معروف تر است. آبشار دودن در واقع تعدادی آبشار است که در کنار هم قرار دارند و برای دیدن شان باید حدود ۱۲ کیلومتر به سمت شمال شرقی آنتالیا بروید. 

     

    پارک آبی لند آف لجندز | The Land of Legends: پارک های آبی متعددی در آنتالیا وجود دارند که لند آف لجندز، آکوا، ریکسوس پرمیوم و ددمان از مهم ترین آن ها هستند؛ اما در این میان پارک آبی لند آف لجندز از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. این پارک آبی قسمتی از هتل لند آف لجندز محسوب می شود که این روزها حسابی مشهور شده است. اگر در آنتالیا در جستجوی یک پارک آبی تمام عیار هستید لند آف لجندز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

     

    ساحل کنیالتی | konyaalti beach: همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم در آنتالیا سواحل متعددی وجود دارد که بنابر سلایق تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. از میان ساحل های کوچک و بزرگ آنتالیا کنیالتی یکی از محبوب ترین ها به شمار می آید. ساحل کنیالتی رستوران ها و مراکز تفریحی، درختان زیبا، پارکینگ امن، فضای رمانتیک و پاکیزه و صندلی های آفتاب و... دارد و به مرکز شهر نیز نزدیک است.

     

    موزه آنتالیا | Antalya Museum: شاید جالب باشد که بدانید در شهر آنتالیا موزه های گوناگونی هم وجود دارند و با مراجعه به آن ها می توانید کمی بیشتر با تاریخ این سرزمین آشنا شوید. در این میان موزه آنتالیا محبوب تر و جذاب تر است. این مکان را با نام موزه باستان شناسی آنتالیا نیز می شناسند. موزه آنتالیا وسیع است و ۱۳ سالن و نمایشگاه مختلف دارد.

    پارک ملی کوپرولوکانیون | Köprülü Canyon National Park: این پارک آبی در استان آنتالیا قرار دارد و مساحتش ۳۶۶ کیلومتر مربع است. آنتالیا هم سواحل زیبایی دارد و هم پارک ها و جنگل های گوناگونی؛ به افرادی که علاقه مند هستند به قلب پارک های جنگلی آنتالیا بروند توصیه می کنیم که پارک ملی کوپرولوکانیون را از دست ندهند. ناگفته نماند که از میان این پارک زیبا رودی بسیار دیدنی با آبی زلال جریان دارد که مکانی برای تفریحاتی چون رفتیگ و شناست.

    دانستنی های شهر آنتالیا

    در این قسمت به بیان برخی از دانستی های مهم مردم و شهر و تور آنتالیا می پردازیم.

    جمعیت شهر آنتالیا: ۲.۲۸۸ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵

    اختلاف ساعت با تهران: ۳۰ دقیقه عقب تر

    سطح قیمت: از استانبول گران تر و قیمت خرید اجناس در محله های گوناگون متفاوت است.

    پول رایج: لیر ترکی (TRY)، هر ۱ لیر ترکیه (معادل ۲,۴۶۰ تومان). دلار و یورو نیز از گردشگران پذیرفته می شود.

    زبان رسمی: ترکی استانبولی 

    دین رسمی: ترکیه دین رسمی ندارد و سکولار به شمار می آید؛ اما اغلب ساکنان آن مسلمان و سنی هستند در واقع آمارها نشان می دهند که حدود ۶۵ درصد از مردم ترکیه مسلمان هستند.

    سوغات شهر: ظروف مسی، سنگ های چشم نظر، گلیم دست باف، چرم، جواهرات دست ساز، پوشاک و بافته ها، ادویه، کتاب های تاریخی، انواع وسایل تزیینی خانه و ...

    وضعیت بهداشتی: آژانس توسعه غرب مدیترانه (BAKA) پشتیبان بهداشتی شهر آنتالیاست. گردشگرانی که از تورهای تفریحی گردشی این کشور استفاده می کنند همگی زیر نظر بیمه هستند. این شهر دارای بیمارستان های دولتی متعددی ایست که در ارتقای کیفیت بهداشت در این شهر نقش بسزایی دارند.

    وضعیت اقتصادی: محور اصلی اقتصاد آنتالیا بر پایه صنعت توریست است. همچنین کشاورزی، دامپروری و کشتی سازی نیز از مشاغل مردم آنتالیا به شمار می رود.

    وضعیت تحصیل: بزرگ ترین دانشگاه آنتالیا دانشگاه بین المللی آن است که ۳۰ درصد جمعیت دانشجوی این شهر در آن تحصیل می کنند. در این دانشگاه به ۵۵ زبان گوناگون صحبت می شود و دانشجویان از ۹۰ کشور مختلف برای تحصیل گردهم آمده اند.

    منبع : کارناوال

    votre commentaire
  • چگونه یک مکان مناسب در اصفهان برای اجاره روزانه پیدا کنیم؟

    هدف و نوع سفر به اصفهان :

    سفر به اصفهان می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، ازجمله سفر های تفریحی و بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی اصفهان از جمله میدان نقش جهان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو، توحید خانه و ... ویا سفر های زیارتی به اصفهان برای بازدید از بقعه هارون ولایت، امام زاده بامیر اصفهان، بقعه شاهزاده ابراهیم فین، امام زاده درب زنجیر، بقعه شاه زید اصفهان و ... و یا سفر های کاری، تجاری و درمانی. همچنین اصفهان به دلیل اینکه در مرکز ایران قرار دارد، در بعضی مواقع افراد برای سفر به شهر ها و استان های دیگر باید از اصفهان عبور کنند و ممکن است برای مدتی در اصفهان اقامت داشته باشند.

    انواع اقامت در اصفهان :

    هنگام سفر به اصفهان نیازی است برای اقامت خود برنامه ریزی داشته باشید زیرا هتل در اصفهان به وفور یافت نمی شود و به راحتی نمی توانید هتل ارزان در اصفهان رزرو کنید. برای رزرو هتل، اسنپ تریپ در اصفهان می تواند منبع جامع و خوبی برای جستجوی شما باشد.

    اگر قصد ندارید برای اقامت، در هتل بمانید، مسافرخانه های اصفهان و یا اجاره روزانه منزل در اصفهان می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب شما باشند.

    انتخاب مکان مناسب برای اقامت در اصفهان :

    پس از اینکه نوع سفر و هدفتان از سفر به اصفهان را مشخص کردید، باید به دنبال مکان مناسبی برای اقامت خود باشید، از جمله هتل در اصفهان، منزل مبله در اصفهان ، مسافرخانه در اصفهان و ...

    برای انتخاب محل اقامت مناسب باید متناسب با بودجه و نزدیکیبه مکان مورد نظرتان، محل اقامت خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر نوع سفر تفریحی باشد، گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود دارد. درحالی که برای سفر درمانی یا زیارتی باید دقت بیشتری به خرج دهید و مکانی را انتخاب کنید که به بیمارستان و مراکز درمانی و یا مکان های زیارتی مورد نظرتان نزدیک باشد زیرا ممکن است هتل ارزان در اصفهان پیدا کنید و یا اجاره منزل مبله در اصفهان متناسب با بودجه شما وجود داشته باشد اما اگر به نزدیکی به مکان مورد نظرتان دقت نکنید، باید برای رفت و آمد به مکان مورد نظرتان مسافتی طولانی طی کنید و یا اگر برای درمان به اصفهان سفر کردید ممکن است مکان اقامتتان برای نگهداری از بیمار مجهز و مناسب نباشد.

    اجاره خانه مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که در هر منطقه اصفهان و متناسب با بودجه و امکاناتی که شما لازم دارید بتوانید محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید.

     


    votre commentaire
  • مقاله چیست؟

    مقاله چیست و چرا مقاله می نویسیم؟


      

    چند تعریف برای مقاله

    • مقاله یک قطعه از نوشته است که طبق نقطه نظر شخصی نویسنده نوشته می شود
    • مقاله نوشته ای است که به تجزیه و تحلیل عنوان می پردازد.
    • مقاله دلیلی بر مطالعه ی بیشتر روی موضوع مدنظر است.
    • مقاله راهی برای ارزیابی درک و فهم شما از موضوع است.
    • مقاله روشی برای تحکیم اطلاعاتی است که در سمینارها و کنفرانس ارائه می دهید.

     

    مقاله چیست؟

    مقاله یک بخش طولانی از نوشته ای است که پایان نامه یا تحقیقی را ارائه می دهد.کلمه ی مقاله بر گرفته از کلمه ی لاتین "exagium" است که به معنای ارائه ی یک مورد است.

    هنگام نوشتن یک مقاله،شما در حال ساخت مورد و مساله ای جهت ارزیابی نقطه نظرات شخصی،تجزیه و تحلیل ،تفسیر و یا نشان دادن مجموعه ای از حقایق و روش ها هستید.

     

     

    مقالات به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند مانند:

    • استدلالی
    • توصیفی
    • تحلیلی
    • اکتشافی
    • مروری

    اما همه ی انواع مقالات ،هدف مشترکی را دنبال می کند که آن هم ارائه ی یک موضوع برای خواننده است.

    در نتیجه ی همه ی مقالات نه تنها بر روی صحت واقعیت ها و حقایق موجود ،بلکه بر روی انتخاب ،ارزیابی انتقادی،سازمان و معرفی این حقایق نیز تکیه می کنند.

     

    چرا مقاله می نویسیم؟

    هدف از نوشتن مقاله ،توسعه ی مهارتهای مهم و عملکردهای پژوهشی است.نوشتن مقاله به شما اجازه می دهد تا روی مهارتهای ارزشمند خود تمرین کنید و آنها را به دیگران منتقل نمایید .

    مهارتهای قابل انتقال شامل:

    • مطالعه و یادداشت برداری
    • تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل
    • سازماندهی ایده ها
    • استدلال کردن یک مورد
    • و ارتباط موثر با خواننده

     

    و باعث تشویق شما می شود تا یک رویکرد رسمی و منظم و واضحی را نگارش کنید.همچنین برای دستیابی و تحکیم چیزی که در حال یادگیری آن هستید به شما قدرت تمرکز می دهد.

    و به شما اجازه می دهد تا افکارتان را روی مفاهیم کلیدی و موضوعی که در حال مطالعه ی آن هستید توسعه داده و سازماندهی کنید .استاد شما،با خواندن مقاله ی شما می تواند میزان یادگیری و اطلاعات شما را ارزیابی کند.

    همانطور که در نمودار زیر نیز مشخص شده،فرآیند نوشتن مقاله ارتباط جدایی ناپذیری با فرآیند یادگیری دارد.توسعه ی روش نگارش مقاله،یادگیری شما را افزایش داده و شما را به درجات بالاتری نائل می کند.

     

    قبل از اینکه بخواهید به نوشتن مقاله شروع کنید،بهتر است نگاهی به یک نمونه مقاله ی علمی بیاندازید.

    یک نمونه مقاله،به عنوان یک چهار چوب علمی و نظری عمل می کند که می تواند در ایجاد انواع مختلف مقاله استفاده گردد.

     

    نمونه مقاله  شامل:

    • یک پاراگراف مقدماتی که به معرفی بیانیه پایان نامه ، مقاله و ایده های بزرگ می پردازد.
    • پاراگراف های میانی که از پایان نامه حمایت می کنند و اعتبار و ارزش ان را به خواننده ثابت می کنند.
    • یک پاراگراف پایانی که مجددا پایان نامه و مقاله را بیان می کند و موضوعات و استدلال های ارائه شده در مقاله را یک جا مطرح می کند.

     

    بهترین مقاله از دیدگاه خواننده

     هر مقاله ای تنها روی خوانندگانی که در آن زمینه تجربه و شناخت دارند ،تاثیر می گذارد،بنابراین هنگام نوشتن مقاله خوانندگان مقاله را در ذهنتان نگه دارید  و انها را به عنوان یک منتقد تصور کنید و تلاش کنید با بیان حقایق و واقیت ها آنها را متقاعد نمایید.

    اولین جمله از اولین پاراگراف مقاله،خواننده را به بحث کلی مقاله وارد می کند.جمله ی دوم و جملات بعدی پاراگراف اول ،به عنوان جملات نهایی هستند که استدلال های پایان نامه یا مقاله را به صورت واضح و مختصر بیان می کنند و از این رو با نام" بیانیه پایان نامه" شناخته می شوند.

    پس از بیانیه ی پایان نامه،شما بایستی خواننده را به خواندن متن اصلی مقاله هدایت نمایید.حرکت منطقی و اصولی از یک پاراگراف به پاراگراف بعدی،باعث ایجاد نوشته و مقاله ی شما می گردد و خواننده را در مورد معتبر بودن مقاله متقاعد می کند.

     پاراگراف پایانی  با بازگویی مجدد موضوع شروع می شود .این پاراگراف تصویری از پاراگراف اول است،حرکت از یک  بازگویی واضح و روشن از موضوع مقاله در جملات اول و ادامه دادن آن با جملات و بیانیه ی کلی در جملات آخر است که باعث می شود خواننده از مطالعه ی مقاله احساس رضایت داشته باشد.

    وظیفه ی جملات اولیه بیانیه در ابتدای پاراگراف،اعلام چهارچوب کلی مقاله و آماده کردن خواننده برای بیانیه ی پایان نامه است.

     

     

    در نوشتن بهترین مقالات از قاعده ی 7 مرحله ای استفاده می شود که این مراحل بر پایه ی مشاهدات نویسندگان برتر و موفق نوشته شده است.

    1. یک نویسنده ی موفق مرحله ی اول نوشتن مقاله را با بیان مختصر و واضح و جامع مساله آغاز می کند.
    2. مرحله ی دوم شروع نوشتن بیانیه است.جمله ای که ایده های بزرگ و مهم مقاله را بیان می کند.
    3. در مرحله ی سوم ،با در ذهن داشتن بیانیه ،توضیحاتی در مورد آن یادداشت کنید.
    4. در مرحله ی 4،نوشته ها و یادداشتهای خود را سازماندهی کنید و یادداشتی را انتخاب کنید که از بیانیه ی شما را پشتیبانی می کند.
    5. در مرحله ی 5،این یادداشت ها و مطالب را در پاراگراف های بخش میانی مقاله (بدنه مقاله) مرتب نمایید.
    6. گام ششم ،نوشتن بخش مقدمه و نتیجه گیری مقاله است.
    7. آخرین مرحله ی نوشتن مقاله،ویرایش کردن متن های نوشته شده، ترجمه مقاله و تثبیت نوشته ها ،قبل از ارسال مقاله است.

     

    ساختار اکثر مقالات علمی شبیه هم است .در اینجا به بخش های اصلی یک مقاله اشاره می کنیم.

    • عنوان مقاله
    • اسامی نویسندگان
    • چکیده
    • کلمات کلیدی
    • مقدمه
    • بدنه یا متن
    • نتیجه گیری
    • منابع و ماخذ 
    • منبع

    votre commentaire
  • باغ تالار چیست

    باغ تالار

    باغ تالار به مکانی گفته می‌شود که شباهت و وجه مشترک های بسیاری به تالار دارد ولی چند تفاوت کاملا مشخص و اساسی بین تالار و باغ تالار اما خیلی از افراد هستند که تفاوت میان این دو را نمیدانند . ما در ابتدا هر کدان از این دو را برای شما تعرفی میکنیم سپس تفاوت های آنها را برای شما شرح میدهیم . 

    باغ تالار برخلاف تالار معمولا نمای سقف  به شکل ساخته شده ندارد و معمولا در فصول گرم سال مراسم ها در فضای باز و  باغ این مجموعه ها که دارای چمن کاری ، درخت های تزئین شده ، برکه های و ۀبشار ها ، طاق و ستون های سر سبز و ... البته با تمهیدات از قبل مشخص شده برای رفاه هر چه بیشتر میهمانان برگزار می شود و در فصول سرد نیز از سقف های کاذب و متحرک برای حفظ گرما و جلوگیری از شرایط  اقلیمی مثل باران و باد و برف و ...برای پوشاندن و محفوظ کردن قسمت های باغ تالار اعم از قسمت آقایان و خانم ها ، محل سرو غذا استفاده می شود . 

       در باغ تالار شما فضای سبز بسیار زیادی را مشاهده می‌کنید و اصلا بخاطر وجود همین فضای سبز است که به آن باغ تالار گفته می شود و خیلی ها آنرا به تالار های عروسی و پذیزایی ترجیح میدهند . فضای سبز و یا بهتره بگوئیم باغی که در قسمتهایی از آن تالار ی با ویژگیهای خاص خود برای برپایی مراسم ها ساخته شده که عموما در فصول گرم سال سالنهای خود را مسقف نمی کنند مگر بنا به درخواست مشتری که خب به تبع ان هزینه ای دریافت خواهند کرد . معمولا باغ تالار ها در حومه شهر دیده می شوند چرا که این فضاهای سرسبز آماده شده باید در یک آب و هوای خوب بیرون شهری و به دور از شلوغه ها قرار داشته باشد .

    به تصاویر زیر توچه کنید ، چند باغ تالار بسیاز زیبا را برایتان به نمایش گذاشته ایم . 

    انتخاب باغ عروسی :

    انتخاب باغ تالار برای ضیافت ها مثل عروسی ، نامزدی ، ولیمه و ...  است . یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن  انتخاب باغ محل برگزاری مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب تالار عروسی خود اقدام کرده باشید تا برنامه ها و تدارکات سر موقع و به درستی انجام شود. برای انتخاب تالار یا باغ عروسی، باید نکات ریز و درشت را در نظر داشته باشید و معیارهای زیادی را در نظر داشته باشید . ما در این مقاله مهم ترین این ویژگی هارا برایتان جمع آوری کرده ایم . 

     

    ویژگی های باغ تالار برای عروسی مجلل : 

       اگر میخواهی برگزار کننده یک مراسم عروسی زیبا و باشکوه و بدون عیب و نقص باشید در اولین قدم باید از بررسی امکانات و ویژگی های باغ عروسی که می‌خواهید انتخاب کنید شروع کنید.

    ما در این مقاله ویژگی های باغ تالار های عروسی مجلل را برای شما جمع آوری کردیم . 

     

    1. محوطه آرایی زیبا : 

          محوطه آرایی و باغچه آرایی بر اساس آخرین ژورنالهای دیزاین فضای سبز باغ های اروپایی باید باشد . این محوطه آرایی ها باید شامل باغ های زیبا و سر سبز ، آبشار ها ، درخت های تزئین شده ، ستون های سرسبز و یا تزئین شده ، برکه ها آبراه های زیبا ، فضای باز چمن کاری شده ، باغ های گل ، گل آرایی تمام فضاها ، سقف ها و تونل های تزئین شده و ... 

    2. اجرای موسیقی زنده : 

         باغ عروسی مجلل با حرفه ای ترین گروه های موسیقی باید طرف قرارداد باشند. در صورت درخواست شما، بهترین گروه های موسیقی در مراسم شما به اجرای زنده خواهند پرداخت. اگر هم خودتان گروه خاص یا بند هایی برای اجرایی موسیقی را سراغ دارید این باغ تالار ها باید آماده همکاری با آنها باشند . فضای باغ تالار ها باید به شکلی باشد که اجرای موسیقی در آن به بهترین شکل برگزار شود تا به خوبی فضای مجلس در خور آن باشد.


       

    3. لوازم و چیدمان باغ تالار ها 

          تخت، تشک، بالش، روتختی، کوسن، تزئینات، تابلوها، نور، پرده ها ، میز لوازم آرایشی، آینه و کمد داخل اتاق همگی از حائز اهمیت است. چیدمان میز ها مخصوص میهمان ها خیلی مهم است . یکی از مهم ترین تاکید میکنیم مهم ترین نکات در رابطه با تالار ها و باغ تالار ها میز ها و صندلی های مخصص میهمان ها است . میز و صندلی ها باید به زیبا ترین و به روز ترین شکل تزئین شده باشند . برای این کار میتوان از بهترین گل آرایی ها ، کریستال ها ، شمعدان ها ، گلدان ها ، ظروف زیبای مخصوص شیرینی و میوه ها ، شمع ها ، چراغ ها و ... استفاده شود که همه ی اینها باید جزو خدمات ارائه  شده در باغ تالار ها باشد که عروس و داماد ها باید به نسبت سلیقه خود آنها را انتخاب کنند . 

     

     

     

    ملاک‌های انتخاب باغ تالار عروسی مناسب 

    • ظرفیت باغ تالار باتوجه به مهمانان 
    • کیفیت پذیرایی و غذای باغ تالار
    • موقعیت و دسترسی آسان به باغ تالار
    • پارکینگ اتومبیل‌ها و جای پارک مناسب برای مهمان‌ها
    • وجود آسانسور برای باغ تالار
    • روکش مناسب برای صندلی‌ها و رومیزی‌ها
    • میز شام مخصوص عروس و داماد
    • سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات مجهز 
    • خدمات جانبی تالار (موسیقی، نورپردازی و …)
    • هزینه‌های باغ تالار
    • داشتن اتاق عقد
    • داشتن اتاق پرو لباس بزرگ برای خانم‌ها 
    • نزدیک بودن به محل زندگی، آرایشگاه عروس و دیگر تشریفات عروسی
    • تاریخ مراسم عروس و داماد
    • نوع چینش میزهای پذیرایی برای میهمان ها 
    • زیبایی باغ تالار
    • سیستم گرمایش و سرمایش مناسب
    • گل آرایی ، سبزه آرایی و دارا بودن درختان و گیاهان تزئینی 
    • باغ تالار باید دارای برکه ، آبنما ها و ... باشد
    • منبع

    votre commentaire
  •  

    اگر شما هم کارشناس بازاریابی اینترنتی هستید، حتما در مورد انتخاب و تعیین استراتژی بازاریابی کسب و کاری که در حال ارائه خدمات به آن هستید دچار مشکل شده اید. در این مقاله ما به شما در مورد بازاریابی درونگرا توضیح می دعیم و به این سوال پاسخ می دهیم که بازاریابی درونگرا چیست؟


     

    بازاریابی درونگرا یک متدولوژی بازاریابی است. این عبارت معادل inbound marketing قرار گرفته است، البته ترجمه هایی مثل بازاریابی جاذبه ای و بازاریابی ربایشی نیز توسط صاحبنظران این حوزه استفاده شده است.
    در این متد بازاریاب – که ترجیحا همان دیجیتال مارکتر است – تلاش می کند تا یک غریبه (Strangers) را به یک مروج (Promoter) تبدیل کند. ما در این متد بازاریابی تمام تلاشمان را می کنیم که با پاسخ دادن به نیازهای مشتری، او را به سمت خودمان بکشانیم.
    نکته مهم در بازاریابی درونگرا در بازاریابی دیجیتال که در تعاریف نیز به آن اشاره شد جذب مشتری به سمت محصول است. ما در همان مفهومی که ست گادین تلاش در بیان آن را دارد مزاحم مشتری نمی شویم و وقفه ای برای او ایجاد نمی کنیم.
    مسلما اجرای این پروسه با ابزارهایی مثل پخش تراکت یا تیزرهای تلویزیونی امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل است که در تعاریف مذکور تا این حد بر روی ابزار کار بازاریاب تمرکز وجود دارد.

    ابزار بازاریابی درونگرا:
    بازاریابی درونگرا بر پایه محتوا و بازاریابی محتوا بنیان گذاشته شده است.
    ما از طریق ارائه محتوای کاربردی سایت خود را بهینه خواهیم کرد. اما مکمل این محتوا سئو سایت شما خواهد بود.
    با دقت در سئو سایت خودتان باید کاری کنید وبسایت شما در گوگل ارتقاء یابد.
    کسی که در گوگل عبارت مورد نظرش را سرچ میکند، شما را به عنوان نتیجه اول خواهد دید و به صورت دلخواه به وبسایت شما مراجعه می کند.
    به همین دلیل است که ما می گوییم در بازاریابی درونگرا مخاطب به سمت شما کشیده می شود.

    مراحل بازاریابی درونگرا و قیف آن:
    قیف بازاریابی درونگرا یا همان بازاریابی ربایشی شما 4 مرحله و 5 گروه است.
    در مرحله اول، غریبه ها تبدیل به بازدیدکنندگان سایت شما می شوند. بازدیدکننده به سایت شما می آید و از آن بازدید می کند.
    در همین مرحله است که ما از محتوا و سئو استفاده می کنیم. هر چند اصل کارآمدی محتوا برای بهبود نتیجه قیف بازاریابی باید در تمامی مراحل رعایت شود.
    در مرحله دوم، بازدیدکننده به لید شما تبدیل می شود.
    لید وبسایت، همان کسی است که شما یک سرنخ از وی گرفته اید. مثل یک ایمیل یا شماره تماس. اگر تمایل دارید در مورد راهکار افزایش لیست ایمیل بیشتر بدانید مقاله را بخوانید.
    لید را در قدم سوم به مشتری تبدیل می کنیم.
    زمانی این امر اتفاق می افتد که مشتری از شما خرید نماید. این اتفاق ممکن است در همان بازدید نخست باشد ممکن است پس از چند ماه یا چند سال پس از نخستین بازدید.
    اما در قدم پایانی مشتری به مروج یا پرومتر سایت شما تبدیل می شود.
    مروج سایت شما، همه جا از شما صحبت می کند و به طور ناخودآگاه تبلیغ سایت شما را می کند.
    مروج سایت، مشتری پروپاقرص فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود و تلاش می کند به شما متعهد بماند.
    پس در بازاریابی درونگرا ما محتوایی را ارائه می دهیم که مشتری به سمت ما می آید. و کار ما تنها بهینه سازی همان قیفی است که در بالا توضیح دادیم.


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique